מידי יום מאות אלפי ישראלים ברחבי הארץ קמים בבוקר, מניעים א הרכב ומפעילים את הרדיו.
בישראל יש היום כ- 30 תחנות רדיו שונות ומגוונות ולכל אחת מהן קהל מאזינים ייחודי ועקבי המאזינים לתחנות הרדיו כאשר הם בדרכים ופנויים לקבלת מסרים.
למרות שיש הנחה רווחת שאנשים פחות מאזינים לרדיו הנתונים מראים בדיוק ההפך.
לפי סקרים שנערכו נקבע כי בשנת 2019 עלה אחוז הישראלים המאזינים לרדיו ליותר מ 65% מכלל האוכלוסייה.
הרדיו כיום הוא אחד מאמצעי המדיה המובילים והיעלים בשוק מבחינת מחיר, חשיפה ותוצאות.
בימינו כאשר הפרסום באינטרנט הולך וגדל והפרסום המסורתי בעיתון דועך ונעלם, הפרסום ברדיו נמצא במקום יציב וחזק.
בין אם בדרך לקחת את הילדים לבית הספר, בניקיונות לבית או בדרך לעבודה הרדיו מספק לנו בידור ועדכונים לאורך כל היום.
קהל היעד
קהל המאזינים של הרדיו ברובו הוא קהל קבוע.
הישראלי הממוצע נכנס לרכב לפחות פעמיים ביום בדרך הלוך ובדרך חזור מהעבודה, והמסרים ברדיו הם מסרים קצרים וקולעים המשודרים מספר פעמים רב בפרקי זמן קצרים יחסית ולכן הקהל נחשף לאותו המסר מספר פעמים ביום.
עוד עולה שקהל המאזינים לרדיו ברובו ממעמד סוציו- אקונומי בינוני ומעלה מכיוון שלרוב המאזינים לרדיו יש רכב ועבודה מסודרת.
החדרת מסרים
באמצעי תקשור רבים וטובים כאשר אדם נחשף למודעה עליו לבצע הליכים כמו הקלקה על המודעה או השארת פרטים, לעומתם הרדיו לא דורש מהקהל לבצע שום פעולה , רק להקשיב.
בין אם האדם מתכוון או לא הקשב מופנה למודעה ובמצב כזה מסרים חודרים בצורה עמוקה לתת מודע.
הכוח האמיתי של הפרסום ברדיו מתבטא באין ספור ג'ינגלים שכבר שנים מתנגנים לנו בראש, שברגע
שמתחילה המנגינה ואנו כבר יודעים א כל פרטי החברה כולל מספר הטלפון בעל פה וכך כמו שיר אהוב זה נחרט בזיכרוננו.
הפרסום ברדיו מאפשר חדירה לתת המודע של הקהל בצורה נעימה ובאמצעות מסרים ברורים.