שאלות ותשובות

החלטתם לפרסם ברדיו ? לרכוש תשדיר חסות ? ג'ינגל ? מצוין.
אספנו שאלות ותשובות נפוצות משנים רבות של פרסום ברדיו עבור החברות הגדולות ביותר בארץ.

תלוי במטרת הקמפיין שלך.
אם ברצונך להגיע לקהל מסוים באזור מסוים, אז תחנה איזורית יכולה להיות הבחירה הטובה יותר.
אם את/ה רוצה להגיע לקהל רחב בכל הארץ, אז תחנה ארצית עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר.
פעמים רבות, שילוב שתי האפשרויות יכול להיות הפתרון האידיאלי.

העלות של פרסומות רדיו משתנה בהתאם לערוץ הרדיו בו היא תשודר, תכיפות השידור, אורך הפרסום והימים בהם היא תשודר.
ועדיין יחסית הפרסום ברדיו זול מפלטפורמות אחרות כמו פרסום בטלוויזיה. וזאת בגלל עלויות ההפקה שהן לא גבוהות ולא מורכבות מדי- מספיק קריינות איכותית ועברית רהוטה, כדיי להעביר את המסר בצורה מדויקת וקצרה.

כמובן! וברור שזה גם תלוי תקציב.
שילוב פרסום ברדיו עם פלטפורמות נוספות כמו גוגל, יוטיוב ורשתות חברתיות יכול להיות יעיל מאוד.
מסרים תואמים בכל הפלטפורמות יכול לחזק את הקמפיין ולהגיע לקהל רחב יותר.

אין בעיה! אנחנו מכינים עבורכם טקסט, מכינים את התשדיר ,שולחים להגהה ולאישור ובמקביל דואגים לפריסה שתתאים לתקציב ולדרישות שלכם.

הפקת ג'ינגל בצורה מקצועית כולל עיבוד, הפקה, הלחנה ,קריינות ושירה שחותמת את הג'ינגל ומהווה את הבסיס לכך שהוא ייקלט באוזניים של הצופים או המאזינים.
ג'ינגל מצליח משאיר את חותמו לשנים רבות  לאחר שהסתיים שידורו.
הפקת תשדיר – אינו כולל שירה, הוא כולל בתוכו קריינות ,מנגינת רקע מקורית ואפקטים במידת הצורך.

תשדיר כולל בתוכו קריינות ,מנגינת רקע מקורית ואפקטים במידת הצורך והוא לרוב נע בין 15 ל-30 שניות.

וחסות הינה תשדיר מקוצר עד 10 שניות המשודרת בד"כ בתחילת ו/או בסוף שעה/מסגרת שידור.

כן, אנו יכולים להפיק את כל התוכן לתשדיר, וכך יוצרים לך פתרון מקיף לכל הקמפיין. זאת אחרי שנבין ונדייק את כל הפרטים עבור התשדיר לפי הצרכים שלכם ובאישורכם, לפני העלייה לאוויר.

לרוב שעות השיא הן בשעות העומס בדרכים, בנסיעה אל  ומהעבודה.
כלומר בין 7-9 בבוקר ובשעות אחה"צ עד 19:00.
אלו שעות בהן הנהגים הם כמו "קהל שבוי" שמאזין לרדיו ולפרסומות שמשודרות בזמן זה.

תחנת רדיו המובילה מבחינת רייטינג בישראל עשויה להשתנות מתקופה לתקופה, אך תחנות כמו "גלגל"" , "רשת ב' "רדיו ללא הפסקה" ,  נחשבות לאחת מהן.

אורך התשדיר המומלץ הוא בין 15 ל-30 שניות.
תשדיר של 15 שנ' הוא אידיאלי כדי להעביר את המסר בצורה קלה ומהירה, כמובן שאם המסר יועבר בפחות מ-15 שנ' מה טוב, מה גם שזה יאפשר פריסה גבוהה יותר של השמעות במהלך היום.
תשדיר של 30 שנ' עשוי גם להיות יעיל, אך חשוב שלא יהיה עמוס מדי במידע (שהמאזין לא יעבור תחנה).
ככל שהתשדיר יהיה ברור וקליט יותר כך המסר יועבר באופן הטוב ביותר.

החלט!
הפרסום ברדיו עובד באופן יעיל כאשר הוא מכוון לקהל הנכון , עם תוכן מושך ונעשה בצורה מקצועית.
בשילוב כל אלו תוכלו לראות תוצאות מרשימות !