פרסום ברדיו 100FM

הכירו את תחנת הרדיו רדיוס 100fm, בין התחנות המושמעות ביותר במדינה.
התחנה פונה לקהל צעיר יחסי, נחשבת קלילה, עם מוזיקה עכשווית ומעט תכנים עם מלל המשודרים בסוף השבוע בעיקר.
התחנה ממוקמת בראש העין ומשדרת בעיקר לאזור השרון, גוש דן והסביבה, מכוונת לקהל יעד בגילאי 18-45
תכנית הבוקר הפופולארית בתחנה של השדרנית שירה זהבי, משלבת אקטואליה, מוזיקה, דיווחי תנועה ושיחות עם מאזינים. תוכנית מפורסמת נוספת בתחנה היא תכניתו של ירון אשבל- מנהרת הזמן, המשדרת מוזיקה נוסטלגית מעשורים קודמים. בשנת 2013 זכתה התוכנית בתואר ״תוכנית המוזיקה הטובה בישראל״ מטעם איגוד העיתונאים.
עובדה מעניינת נוספת היא: בעבר שידרה בתדר זה תחנת הרדיו הפיראטית ההיסטורית "קול השלום".

יתרונות הפרסום ברדיוס 100fm


כמובן שפופולאריות התחנה תורמת לפרסום וחשיפת התוכן, אך לתחנת 100fm ישנם יתרונות נוספים וייחודיים:

  • תחנה טכנולוגית- אתר, אפליקציה ושלל טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לצרוך את התוכן בכל זמן ומכל מקום בעולם.
  • קהל מאזינים קבוע ועקבי- מאות אלפים המאזינים לתחנה משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הלילה הקטנות, מחוברים לתחנה, למוזיקה ולתכנים, וכפועל יוצא- מקשיבים ומתחברים גם לפרסומים בה.
  • קהל ממוקד וניתן לפילוח- חלוקת התוכן בתחנה לתכנים מוזיקליים באמצע השבוע ותכנים מילוליים בסוף השבוע יוצאת פילוח טבעי של המאזינים, כך שניתן לבחור את קהל המאזינים לפי ימות השבוע, מה שמקל ומשפר מאוד את הדיוק ואפקטיביות הפרסום. בנוסף, פילוח גיאוגרפי מובנה, רוב הקהל מגיע מאיזור מרכז הארץ והסביבה.
  • עלות פרסום משתלמת- עלויות הפרסום נמוכות ביחס לתחנות הארציות, יחד עם קהל מאזינים רב, עקבי ומפולח ועלויות הפקת תשדירים זולות מהממוצע- קיבלתם דיל מושלם לפרסום יעיל ואפקטיבי למסר שלכם.

 

אופציות הפרסום ברדיוס 100fm


פרסום בעת הפסקת הפרסומות – סוג של פרסום ברדיו הנפוץ והמוכר, תשדיר באורך של עד 30 שניות, תשדיר ארוך יחסית המאפשר להעביר מסר בצורה שנוחה לכם, עם אפקטים פרסומיים ושיווקיים מגוונים.
דרך נוספת היא תשדירי חסות, דרך אפקטיבית וממוקדת ליצור קרבה למוצר ולהגיע לאוזני הקהל כאשר הם עדיין בהאזנה מלאה, בצמוד לתכנית לה הם מאזינים ואוהבים. כאשר רמת הקשב גבוהה- הפרסום לפני או אחרי תכנית אפקטיבי יותר, והמאזין לא מעביר תחנה כפי שלעתים קורה בהפסקת פרסומות רגילה. יתרון גדול בפרסום מסוג זה- ניתן להתאים את המסר לתכנית הצמודה אליו וכך לזכות בקהל ייחודי ומתאים לפרסום שלנו, כך שכל הצדדים מרוצים, הקהל מקבל מסרים המתאימים לו והפרסום עובד בצורה יעילה למפרסם.
האופציה השלישית היא שילוב התוכן הפרסומי במהלך התכנים המשודרים. כאשר המאזין מחובר לתכנית, למוזיקה או לשדרן התחנה, הוא מתחבר גם לתוכן השיווקי ומקבל אותו לחיקו, כמו כן, חיבור בין אופי המסר לאופי התכנית עוזר להגיע לקהל המתאים ולייצר תוכן שיווקי מעניין, אינטראקטיבי ומהנה וכמובן- יעיל.
כמו כן, ניתן לשלב קמפיין פרסומי שלם בכל אופני הפרסום.

כיצד מתחילים לפרסם ברדיוס 100fm

אנו עוסקים בפרסום ברדיו כבר מעל ל20 שנה, נציגינו המיומנים כאן בשבילכם, ליצירת הקמפיין הפרסומי האפקטיבי, המשתלם והייחודי בשבילכם.
פרסום ברדיוס 100fm הינו קל ופשוט, שיחה את המוקד שלנו, שפעיל 24 שעות ביממה תאפשר לכם לקבל את המידע הרלוונטי לכם, היכן לפרסם, באיזה שעות ובאיזה מינון, מה אופן הפרסום המתאים לכם האם תשדיר חסות או פרסומת מלאה של 30 שניות? וכמובן בניית תקציב המתאים לכיסכם, דילים משתלמים במיוחד ותמהילי פרסום מותאמים אישית בפלטפורמות השונות.
לכן, אם ברצונכם להיות מואזנים בתחנה פופלארית, אהובה בעלת קהל מאזינים עקבי ואוהב, קהל מפולח מבחינת גיל ואזור גיאוגרפי- רדיוס 100fm הוא הבחירה האולטימטיבית בשבילכם. פנו אלינו עוד היום ובקרוב יאזינו למסר שלכם מאות אלפי מאזינים קשובים על גלי האתר.

פרסום ברדיו 100FM
אפשרויות פרסום ברדיו

אפשרויות פרסום ברדיו

ייחודיות הפרסום ברדיו הג'ינגלים הקליטים שמאפיינים את הפרסומות ברדיו גורמים לשומעים לשיר אותם או לדבר עליהם ובכך ממשיך הפרסום גם מפה לאוזן. מאזינים רבים יודו

קרא עוד »
פרסום ברדיו

פרסום ברדיו – המדיה שלכם

ישנן סיבות רבות לכך שכל משרד פרסום שמכבד את עצמו מציע לקהל לקוחותיו לפרסם דווקא במדיה הזו.לעיתים נראה שהשתכללות הטכנולוגיה זנחה מאחור את כל המסורת

קרא עוד »
פרסום ברדיו

יתרונות פרסום ברדיו האזורי

בימינו כאשר יש אפשרויות רבות לפרסום במדיומים השונים, הפרסום ברדיו ממשיך להוכיח את עצמו כאחד מאמצעי הפרסום היעילים, הרלוונטיים ואפקטיביים בישראל.אחד היתרונות המרכזיים של הרדיו

קרא עוד »
פרסום ברדיו

מדוע לפרסם ברדיו?

מידי יום מאות אלפי ישראלים ברחבי הארץ קמים בבוקר, מניעים א הרכב ומפעילים את הרדיו.בישראל יש היום כ- 30 תחנות רדיו שונות ומגוונות ולכל אחת

קרא עוד »
פרסום ברדיו

פרסום ברדיו – שינוי חוקי המשחק

בעידן של טכנולוגיות משתנות ואינספור אמצעי פרסום, עומדים המפרסמים בפני אתגר משמעותי. מאות הבאנרים, הקמפיינים הממומנים והפרסומות ברשתות החברתיות וברחבי האינטרנט, הופכים את הצרכנים לאגוזים

קרא עוד »