ישנן סיבות רבות לכך שכל משרד פרסום שמכבד את עצמו מציע לקהל לקוחותיו לפרסם דווקא במדיה הזו.
לעיתים נראה שהשתכללות הטכנולוגיה זנחה מאחור את כל המסורת אך הרדיו מוכיח שוב ושוב שהוא כאן כדי להישאר ושהוא אף חזק יותר מכל מדיה אחרת במיוחד בתחום הפרסום.
העובדה שבמקרים רבים אופן ההאזנה למדיה זו הופכת את קהל מאזיניה לקהל "שבוי" ובכך יכולה להעביר בצורה טובה מסרים לקהל הרחב , והעלות הסבירה של התוכן הופכים את הפרסום ברדיו ליעיל ומשתלם ביותר.
חשיפה
גם בעידן של ריבוי ערוצי טלוויזיה, מכשירים סלולריים ואינטרנט זמין בכל כיס עדיין רבים מאזינים לרדיו באדיקות, בבוקר כשמפזרים את הילדים, במשרד תוך כדי עבודה ובדרך חזרה הביתה.
אנחנו יכולים להאזין לרדיו ברכב, במחשב, בטלוויזיה ואפילו במכשיר הנייד.
על פי נתוני מחקר של חברת TGI גוף המחקר המוביל בארץ בכל מה שקשור במדיה, נמצא כי במהלך 2013 נרשמה עלייה בהאזנה כמעט בכל תחנות הרדיו.
הרדיו מספק לנו תכנים כלליים בתחנות המיועדות לכלל המאזינים, תחנות כמו גלגלצ (שנחשבת לתחנת הרדיו הנפוצה והמושמעת ביותר בארץ) וניתן להאזין לתכנים גם בצורה ממוקדת יותר כמו למשל להאזין למוזיקה מזרחית בתחנת הרדיו "נושמים מזרחית" או להתעדכן בכל החדשות המקומיות בתחנות הרדיו האיזוריות.
פרסום ברדיו- הפרסום המשתלם ביותר
רוב הפרסומות ברדיו נמשכות כ- 30 שניות שזה מספיק זמן בכדי להעביר מסרים ולא דורש הוצאות כלכליות גבוהות.
באופן טבעי למשרדי פרסום יש את הצורך בפרסום ממוקד ותמציתי וכן שפרטי הקשר של בית העסק והדרכים בהן יהיה ניתן לרכוש את המוצר יעברו בדרך שתיקלט בצורה טובה בתודעת המאזינים ולכך משתמשים בדרך כלל בלחנים קליטים המתנגנים לנו בראש.
נסו להיזכר כמה פעמים שמעתם התחלה של סלוגן וזמזמתם את ההמשך או סתם ככה שרתם לעצמכם שיר מפרסומת קליטה.
המחיר הסביר של הפרסום ברדיו מאפשר למשרדי הפרסום לרכוש חבילות הכוללות זמני שידור רבים וכך לחזור שוב ושוב על המסרים.
חלק מהמאזינים אפילו קולטים את המסרים שלא במודע בעקבות החזרה המרובה על הפרסומים, הם מחלחלים לתודעה אפילו מבלי שנרגיש.
אופציה נוספת היא יצירת פרסומת ארוכה יותר שתשודר בתחילת הקמפיין ולאחר מכן החלפתה בטיזרים של בין 10-15 שניות במטרה לחזק את המוצר, להוזיל עלויות ולשמור אותו בתודעה לתקופה ארוכה יותר.