פרסום ברדיו דרום

״מערכת פרסום ברדיו״ מבית אקטיב ויז׳ן ורדיו עובדת בשיתוף פעולה פורה עם רדיו דרום כבר מעל לעשור, עם רקורד של מאות פרסומים, ג׳ינגלים ותשדירים שונים. 

מי את תחנת רדיו דרום?

תחנת רדיו דרום- היא התחנה המואזנת ביותר באזור הדרום עם קרוב לחצי מיליון מאזינים ביממה! מה שנותן לה את התואר הותיקה והיציבה באזור. התחנה פונה לישובי הנגב, השפלה ודרום מישור החוף ובה תאזינו לתכניות אקטואליה מקומית וארצית, מוזיקה, ספורט ועוד עם מיטב המגישים והאמנים ברדיו בישראל.

מדוע לפרסם ברדיו דרום?

רדיו דרום היא תחנה הפונה לקהל המפולח גאוגרפית, ומדוייק לעסקי הדרום, בייחוד עסקים קטנים ובינוניים אך לא רק, כמו כן,עלויות הפרסום בתחנה מקומית קטנות מתחנה ארצית, וכך קיבלתם קמפיין מנצח ברדיו,  קהל ממוקד ואיכותי בתקציב נמוך.
פרסום מודעות ופרסומות ברדיו דרום, בצורת ג׳ינגל, תשדיר או שדרן המקריא מסר, יבטיחו למפרסם חשיפה רבה של קהל הדוק ונאמן שיקשיב למסר ויפנים אותו.
התכניות הקלילות והמהנות בתחנה מושכות קהל רב שנהנה מהתוכן ולכן ממשיך לעקוב גם בעת הפרסומות.
חברת אקטיב ויז׳ן מודעת לכוחה הרב של התחנה בקרב תושבי הדרום וביחד עם המפרסמים יוצרת מודעות אפקטיביות לקהל היעד הדרומי.

פורמט הפרסום ברדיו דרום בעזרת אקטיב ויז׳ן

קיימים מספר פורמטים לפרסום ברדיו בכלל וברדיו דרום בפרט. בעזרת חברת אקטיב ויז׳ן תוכל לבחור כל פורמט שתרצה לדוגמא:

  • ג׳ינגל קליט שישודר מספר פעמים ביום ו״ידביק״ את המאזינים במסר שלכם
  • תשדיר פרסומת איכותי שקורא לפעולה לקהל הדרומי, לרכוש, להשתתף ולהגיע ליעד שתבחר בתור המפרסם.
  • פרסום באמצעות השדרנים עצמם- דרך המוכחת כיעילה במיוחד ומזוהה עם רדיו דרום היא פרסום באמצעות שדרן, בתחנה כמו רדיו דרום, השדרנים יוצרים קרבה וחיבור חם לקהל המאזינים. כאשר המגיש נותן מקום למוצר שלכם, או מקריא את המסר שלכם, הקהל שמגלה אליו סימפטיה מגיב כך גם לפרסום ומתחבר אליו.

לא משנה באיזה פורמט תבחרו, אנחנו באקטיב ויז׳ן נהיה לצדכם לאורך כל הדרך, עם ייעוץ מקצועי, ניסיון מוכח של שנים ומחירים ודילים משתלמים המותאמים לכל תקציב.
אנו נעזור לכם להפיץ את המסר באופן המתאים ביותר עבורכם, בבשעה ובמינון המתאים ברדיו דרום.
עם תפוצה של כחצי מיליון מאזינים ביום, גם עסק קטן יכול להפוך למותג מדובר ומפורסם.

אז איך מפרסמים ברדיו דרום עם אקטיב יז׳ן ?

החלטתם לפרסם את המודעה שלכם ברדיו דרום? מצוין.
כל מה שצריך לעשות עכשיו הוא ליצור עמנו קשר ונציגינו ילוו אתכם צעד צעד ויהפכו את התהליך לפשוט ונגיש עבורכם.
נציגי מערכת פרסום ברדיו, באקטיב ויז׳ן מנוסים ומקצועיים ביצירת קמפיינים פרסומיים ברדיו דרום וברדיו בכלל. יפתרו לכם שאלות כמו כמה פעמים ביום לפרסם, באיזה שעות ובאיזה פורמט, את כל התשובות תמצאו בשיחת טלפון אחת אלינו.

עם ניסיון של 10 שנים בפרסום מודעות ברדיו במגוון רחב של נושאים כמו- פרסום מסחרי, פרסום נדל״ני, דרושים ועוד, כמו גם פניה לקהלים מסויימים-קהל מבוגר, צעיר, מהמגזר העסקי או הפרטי- חברת אקטיב ויז׳ן כאן להפיץ את המסר שלכם לקהל הדרומי הנאמן לתחנה.

אז איך מפרסמים?

פשוט, יוצרים עמנו קשר בכל שעה לקבלת הצעת מחיר משתלמת ומותאמת לכל תקציב. לפרסום ברדיו צפון, כולל ליווי אישי משלב הטקסט ועד השמעת הפרסום בכל רכב ובית באיזור הדרום, מקרית גת ועד באר שבע, מאשקלון ועד ערד.

פרסום ברדיו דרום
אפשרויות פרסום ברדיו

אפשרויות פרסום ברדיו

ייחודיות הפרסום ברדיו הג'ינגלים הקליטים שמאפיינים את הפרסומות ברדיו גורמים לשומעים לשיר אותם או לדבר עליהם ובכך ממשיך הפרסום גם מפה לאוזן. מאזינים רבים יודו

קרא עוד »
פרסום ברדיו

פרסום ברדיו – המדיה שלכם

ישנן סיבות רבות לכך שכל משרד פרסום שמכבד את עצמו מציע לקהל לקוחותיו לפרסם דווקא במדיה הזו.לעיתים נראה שהשתכללות הטכנולוגיה זנחה מאחור את כל המסורת

קרא עוד »
פרסום ברדיו

יתרונות פרסום ברדיו האזורי

בימינו כאשר יש אפשרויות רבות לפרסום במדיומים השונים, הפרסום ברדיו ממשיך להוכיח את עצמו כאחד מאמצעי הפרסום היעילים, הרלוונטיים ואפקטיביים בישראל.אחד היתרונות המרכזיים של הרדיו

קרא עוד »
פרסום ברדיו

מדוע לפרסם ברדיו?

מידי יום מאות אלפי ישראלים ברחבי הארץ קמים בבוקר, מניעים א הרכב ומפעילים את הרדיו.בישראל יש היום כ- 30 תחנות רדיו שונות ומגוונות ולכל אחת

קרא עוד »
פרסום ברדיו

פרסום ברדיו – שינוי חוקי המשחק

בעידן של טכנולוגיות משתנות ואינספור אמצעי פרסום, עומדים המפרסמים בפני אתגר משמעותי. מאות הבאנרים, הקמפיינים הממומנים והפרסומות ברשתות החברתיות וברחבי האינטרנט, הופכים את הצרכנים לאגוזים

קרא עוד »