יתרונות פרסום ברדיו האזורי

בימינו כאשר יש אפשרויות רבות לפרסום במדיומים השונים, הפרסום ברדיו ממשיך להוכיח את עצמו כאחד מאמצעי הפרסום היעילים, הרלוונטיים ואפקטיביים בישראל.
אחד היתרונות המרכזיים של הרדיו הוא שבנוסף לתחנות הכלליות כמו גלגל”צ אותן ניתן לשמוע בכל רחבי הארץ, קיים גם פילוח לתחנות אזוריות המאפשרות למפרסמים למקד את הפנייה לקהל היעד הרלוונטי והרצוי של החברה המפרסמת.


למה עדיף לפרסם דווקא בתחנה אזורית?


במהלך השנים למדו תחנות הרדיו האזוריות לגבור אפילו על אלו הארציות.
לכל אחת מתחנות הרדיו האזוריות קהל מאזינים אדוק ונאמן, זאת עקב מיקוד התכנים ומתן מענה טוב יותר לצרכי אוכלוסיית האזור באמצעות שידור של חדשות אזוריות, סיקור אירועי תרבות וספורט הנערכים בסביבה ומתן מידע רלוונטי לציבור.
הרלוונטיות של התוכן למאזינים גורמת להם להעדיף להאזין לתחנת הרדיו המקומית ולא לתחנות הרדיו הארציות.


תרומת הפרסום ברדיו האזורי למיקוד בקהל היעד הרצוי

בעקבות ריבוי בתחנות רדיו ארציות, אזוריות ומגזריות המפרסמים יכולים דווקא להיעזר בתחנות הרדיו האזוריות על מנת למקד את התוכן לקהל המאזינים, כלומר במידה ומפרסמים עסק באזור תל אביב הרבה יותר רלוונטי להשמיע את הפרסום בתחנות רדיו שקהל המאזינים שלהן הוא ברובו מאזור המרכז כמו למשל “רדיו לב המדינה”, כי הסיכוי שיגיע לעסק אדם המתגורר באזור הדרום או הצפון קטן יותר.
דרך נוספת למקד את התוכן לקהל המאזינים הוא פרסום פודקאסטים ותכנים בנושאים מסוימים על פי הרלוונטיות לאזור המגורים כלומר תכנים הנוגעים בדת לצורך העניין ישודרו בעיקר בתחנות האזוריות שבהן קהל המאזינים הוא דתי ברובו.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print
פרסום ברדיו
פרסום ברדיו

פרסום ברדיו – המדיה שלכם

ישנן סיבות רבות לכך שכל משרד פרסום שמכבד את עצמו מציע לקהל לקוחותיו לפרסם דווקא במדיה הזו.לעיתים נראה שהשתכללות הטכנולוגיה זנחה מאחור את כל המסורת

קרא עוד »
פרסום ברדיו

יתרונות פרסום ברדיו האזורי

בימינו כאשר יש אפשרויות רבות לפרסום במדיומים השונים, הפרסום ברדיו ממשיך להוכיח את עצמו כאחד מאמצעי הפרסום היעילים, הרלוונטיים ואפקטיביים בישראל.אחד היתרונות המרכזיים של הרדיו

קרא עוד »
פרסום ברדיו

מדוע לפרסם ברדיו?

מידי יום מאות אלפי ישראלים ברחבי הארץ קמים בבוקר, מניעים א הרכב ומפעילים את הרדיו.בישראל יש היום כ- 30 תחנות רדיו שונות ומגוונות ולכל אחת

קרא עוד »
פרסום ברדיו

פרסום ברדיו – שינוי חוקי המשחק

בעידן של טכנולוגיות משתנות ואינספור אמצעי פרסום, עומדים המפרסמים בפני אתגר משמעותי. מאות הבאנרים, הקמפיינים הממומנים והפרסומות ברשתות החברתיות וברחבי האינטרנט, הופכים את הצרכנים לאגוזים

קרא עוד »