הייחודיות העצומה של הפרסום ברדיו, היא כמעין שטיפת מוח אם תרצו על קהל המאזינים ובשטח נראה שזה עובד על כולנו, ועובד מצוין. בין אם מדובר ברדיו ארצי כמו פרסום בגלגל"צ, או בין אם מדובר ברדיו אזורי כמו פרסום ברדיו חיפה שמכוון לקהל יעד מטורגט יותר לפי אזור מגורים.
מדי יום אנו נחשפים למגוון פרסומות רדיו ולמסרים גלויים וסמויים מטעם מפרסמים שונים. תכני הפרסום הללו משפיעים על תודעתנו, בין אם אנו מודעים ובוחרים בכך ובין אם לא. באמצעות תשדיר פרסומת ברדיו- שתהיה קצרה, משכנעת, עם משפט קליט, ג'ינגל שיתקע למאזינים בראש או מסר מבדר- המאזינים יזכרו את הפרסומת ואולי אף ישתכנעו ליצור קשר עם בית העסק, לרכוש את המוצר או להזמין את השירות שמפרסמים.
לפרסומות רדיו נתוני חשיפה גבוהים מאוד הנפרשים על פני הקשת הרחבה של קהלי היעד, גם ללא מיקוד. זה מאפשר להעביר לקהל המאזינים מסרים קולעים בעלי השפעה ולייצר מודעות למוצר/שירות/מותג או בית עסק באופן יעיל ומהיר.