פרסום ברדיו – הגעה לקהלים

אחד היתרונות המרכזיים שקיימים בקמפיין פרסומי ברדיו הוא היכולת של מפרסם לחלק את הקמפיין שלו למיקומם של קהלי היעד שלו, הן מבחינת מיקום והן מבחינת סוג קהל.

למה דומה הדבר? ודאי שמעתם על גוגל לוקאלי.

אם המפרסם מכוון לקהל יעד חיפאי, קרוב לוודאי שנדגיש בפרסום שלנו שבית העסק ממוקם בחיפה.

אם נרצה לפנות לקהל יעד חובב ספורט, נעשה קמפיין במדיה החברתית לאותו קהל.

ברדיו, יש לנו את הרדיו האזורי, כך שאם נרצה לעשות קמפיין לבית עסק בחיפה שמומחה בתחום הספורט, מן הסתם נשעה פרסום ברדיו חיפה, או פרסום ברדיו צפון ונכין תשדיר חסות לתוכנית ספורט באותו רדיו על מנת למקסם את יכולת ההנעה לפעולה של הקמפיין שלנו.

זהו כוחו של הרדיו האזורי, כמובן שהנושא עמו בכל קמפיין פרסומי הוא תלוי תקציב וגם כאן ניתן לבחור בכמה תחנות רדיו אזוריות יופיע הקמפיין שלנו.

פרסום ברדיו אזורי