פרסום ברדיו – כוחו של מותג

הפעולה השנייה שכל נהג עושה כשהוא נכנס לרכב אחרי התנעה היא הפעלת הרדיו. טוב אולי בארצנו בקיץ, זו הפעולה השלישית אחרי הדלקת המזגן. זו גם הסיבה שלפרסום ברדיו יש כח מיתוגי עצום.
בין אם אתם מאזינים למצעד ברשת גלגל"צ, לחדשות המקומיות ברדיו האזורי, הפרסומות שרצות בין השירים שאתם אוהבים או בין החדשות הפכו להיות חלק מהשידור ולהבדיל מפרסומת בטלוויזיה שהיא זמן מצוין לקום לסידורים במטבח או לשיחת טלפון שלא עשינו עם אמא, ברכב אנחנו לקוחות שבויים של הפרסומות ומאזינים להן מתחילתן ועד סופן.
ישנן תחנות רדיו שמנצלות את המצב ומכניסות לתוך השידור פרסומות וחסויות או ג'ינגלים עוד טרם השידור או השיר הסתיימו.

תוכלו לקרוא עוד על פרסום ברדיו חיפה ועל פרסום בגלגל"צ באתר שלנו.

פרסום ברדיו