פרסום ברדיו ללא הפסקה

פרסום ברדיו 103fm – רדיו ללא הפסקה

אחת מתחנות הרדיו האזוריות הראשונות בישראל, ומאז ועד היום היא התחנה האזורית המובילה בישראל!
103fm היא גם התחנה הראשונה שהקימה מערך דיגיטל לשידורים, באינטרנט ובאפליקציה ובאופן כללי נהנית ומעודדת מעורבות ואינטראקציה רבה עם קהל המאזינים.
כל אלה ועוד ממצבים אותה כתחנה חברתית, מעורבת, מתקדמת ופורצת דרך. אנו באקטיב ויז׳ן, זיהינו תכונות אלה ונהנים לעבוד בשיתוף פעולה עם רדיו 103fm כבר שנים רבות, וכמובן ליצור עמם קמפיינים של פרסום אפקטיבי ומדויק ללקוחותינו.

היכרות עם רדיו ללא הפסקה

התחנה פועלת 24/7 ונהנית מקהל מאזינים קבוע ועקבי, לא רק באזור המרכז אלא גם בפריסה ארצית.
בתחנה משודרות תוכניות מוזיקה, אקטואליה, ספורט בידור ועוד, וזאת בשיתוף מתמיד של הקהל בתוכן. מעורבות קהל בנעשה בתחנה יוצר אפקט של קרבה ואמון, דבר שיכול להועיל בעת פרסום מודעות בתחנה.
נוסיף לכך את העובדה ששדרני התחנה הם מהטובים והמוכרים בארץ כגון, דידי הררי, יוסי סיאס, עמנואל רוזן ועוד

פרסום בתחנת 103fm ״רדיו ללא הפסקה״

באיזה אופן ניתן לפרסם בתחנה?
ב״רדיו ללא הפסקה״ אפשר לפרסם במתכונת של חסויות, תוכן שיווקי משולב במהלך תכנית וכמובן ג׳ינגלים של עד 30 שניות. יחד עם משרדנו אקטיב ויז׳ן, נתאים לכם פרסום ברדיו, תמהיל הפרסום המתאים לתקציב, לקהל ולאופי המסר.
מקצועיות, ניסיון של שנים ודאגה אמיתית להצלחת לקוחותינו הן אבני היסוד המנחות אותנו.

אז מדוע לפרסם ברדיו ללא הפסקה? מה היתרונות?

כל היתרונות של תחנה אזורית עם היתרונות של תחנה גדולה, ותיקה ומוערכת. פרסום בתחנת 103fm ״רדיו ללא הפסקה״ הוא win wim.
כאשר מפרסמים בתחנה זו נהנים מכמות מאזינים גדולה, בעיקר מאזור המרכז אך גם בפריסה עצמית, מחירים של פרסום בתחנה אזורית ברדיו עם היוקרה של תחנה פופולרית ואהובה ומהאפשרות של התאמת התוכן לקהל המדויק ביותר למסר.
לכל שדרן ישנו קהל מאזינים שניתן לפלח ולמקד ובכך לכוון את הפרסום הרלוונטי לזמן והקהל הייחודי לו. להשגת תוצאות מיטביות.
לדוגמא: פרסום בתכנית ההומוריסטית והפופולארית של דידי הררי- ניתן לפרסם מסר קליל, שיווקי, אירועים ועוד, כאשר הקהל המאזין הוא קהל קבוע ונאמן ויודע שהתוכן אותו עתיד לצרוך הינו קליל ונעים, כך גם הפרסום הרלוונטי יהיה אפקטיבי.
ובתכנית הרפואה של ד״ר קרסו, הקהל המאזין מפולח באופן שונה ומצפה לתוכן מתאים גם בפרסום בסמוך לתכנית זו. פרסומים מדויקים לתוכן המשודר ולהל המאזין ישיג תוצאות פרסומיות טובות, אנחנו כאן באקטיב ויז׳ן בדיוק כדי לדאוג לכך.

לסיכום, לפרסום ברדיו 103fm יתרונות רבים:
-קהל רב ומגוון, בעיקר ממרכז הארץ אך גם בפריסה עצמית

  • אפשרות להתאמת המסר לתוכניות הרצויה ובכך להפיק את המירב מהפרסום
  • עלויות פרסום של רדיו זולות ממדיומים אחרים ומגיעות לאוזניים רבות יותר
  • התחנה חברתית ודואגת לקהילה לכן מודעות הקשורות לחברה ולקהילה יקבלו חיבוק חם הן מהתחנה והן ממאזיניה
  • דילים וחבילות פרסום משתלמות במיוחד בפרסום עם אקטיב ויז׳ן

אז איך מפרסמים ברדיו ללא הפסקה עם אקטיב ויז׳ן?

חשקה נפשכם בפרסום ממוקד, אפקטיבי, עם קהל אוהד, נאמן ומחובר באופן אינטראקטיבי ובלתי נפרד לתחנה ומסריה? ובכן, הגעתם למקום הנכון.
פרסום ב״רדיו ללא הפסקה״ פשוט ונוח בעזרת אקטיב ויז׳ן, כל שצריך הוא ליצור עמנו קשר ואנו נדאג לכוון, למקד ולשייף את תמהיל הפרסום, בשעות, במימון ובמינון המתאים בדיוק לכם.
אז התקשרו עכשיו למשרדנו ונציגינו ישמחו ללוות אתכם יד ביד עד שכל מאזין באזור גוש דן והסביבה יקשיב למסר שלכם, בכל רכב ובכל משרד, כמו גם מאזיני התחנה הנאמנים מכל רחבי הארץ.

פרסום ברדיו ללא הפסקה
אפשרויות פרסום ברדיו

אפשרויות פרסום ברדיו

ייחודיות הפרסום ברדיו הג'ינגלים הקליטים שמאפיינים את הפרסומות ברדיו גורמים לשומעים לשיר אותם או לדבר עליהם ובכך ממשיך הפרסום גם מפה לאוזן. מאזינים רבים יודו

קרא עוד »
פרסום ברדיו

פרסום ברדיו – המדיה שלכם

ישנן סיבות רבות לכך שכל משרד פרסום שמכבד את עצמו מציע לקהל לקוחותיו לפרסם דווקא במדיה הזו.לעיתים נראה שהשתכללות הטכנולוגיה זנחה מאחור את כל המסורת

קרא עוד »
פרסום ברדיו

יתרונות פרסום ברדיו האזורי

בימינו כאשר יש אפשרויות רבות לפרסום במדיומים השונים, הפרסום ברדיו ממשיך להוכיח את עצמו כאחד מאמצעי הפרסום היעילים, הרלוונטיים ואפקטיביים בישראל.אחד היתרונות המרכזיים של הרדיו

קרא עוד »
פרסום ברדיו

מדוע לפרסם ברדיו?

מידי יום מאות אלפי ישראלים ברחבי הארץ קמים בבוקר, מניעים א הרכב ומפעילים את הרדיו.בישראל יש היום כ- 30 תחנות רדיו שונות ומגוונות ולכל אחת

קרא עוד »
פרסום ברדיו

פרסום ברדיו – שינוי חוקי המשחק

בעידן של טכנולוגיות משתנות ואינספור אמצעי פרסום, עומדים המפרסמים בפני אתגר משמעותי. מאות הבאנרים, הקמפיינים הממומנים והפרסומות ברשתות החברתיות וברחבי האינטרנט, הופכים את הצרכנים לאגוזים

קרא עוד »