פרסום ברדיו – הקמפיין המושלם עבורכם

מדוע אנו חושבים שפרסום ברדיו הוא התשובה עבורכם ? כמה חשיפה תקבלו על ידי פרסום בגלגל”צ ? כמה לידים יגיעו אליכם בעקבות פרסום ברדיו חיפה ? או פרסום ברדיו צפון ? או פרסום ברדיו קול ברמה ?

כיום אחד מאמצעי המדיה והעברת המסרים הפעילה ביותר היא תחנות הרדיו. הרדיו, בניגוד לאמצעי המדיה המסורתיים נפגע פחות מעולם הדיגיטל, ואף הצליח בהרבה תחומים להתאים את עצמו אליו.

קהל היעד של המאזינים מגוון ביותר ולכן ניתן לרכוש פרסום ברדיו או חסויות ברדיו ולהגיע לקהל גדול מאוד. בכל רכב בדרכים נוכל למצוא פרסומות ברדיו, בכל בית נוכל לשמוע תחנת רדיו מתנגנת. הקהל הבוגר יותר והדור השלישי, מתאפיין כקהל תכניות האירוח, אקטואליה ותוכניות בוקר. הקהל הצעיר יותר מתעניין בתוכניות אופנה, ספורט והרבה הרבה מוזיקה.

כרגע, בנוסף לתכנים איכותיים ואקטואליים, תחנות הרדיו פועלות בשאר אמצעי המדיה הדיגיטליים ואף משדרות אונליין לשם. בנוסף הרדיו אימץ את הדיגיטל ואף הצליח להגדיל את האינטראקציה בין קהל השומעים לתחנות כך שאם רכשתם פרסום ברדיו, תבטיחו לעצמכם להיות גם שם.

יתרונות הפרסום ברדיו – קהל מאזינים שבוי

ממחקרים שנערכו נקבע כי הישראלי הממוצע מבלה כ- 200 שעות בשנה רק בהמתנה בפקקים, בזמן זה בדרך כלל הרדיו מתנגן ברקע.

כלומר, אנחנו מבלים ביום בממוצע כחצי שעה לפחות של האזנה לרדיו במהלך המתנה בפקק ועוד לא דיברנו על זמן הנסיעה עצמה.

ברגע שאנחנו נמצאים ברכב כמות שעות מסוימת במהלך היום אם נרצה או לא נרצה אין לנו לאן לברוח מה שהופך אותנו לקהל מאזינים שבוי – אנחנו כמעט בהכרח נאזין לתכנים המשודרים באחת מתחנות הרדיו.

בנוסף התכנים השיווקיים והפרסומיים ברדיו הם “קצרים וקולעים” , עקב האורך שלהם ניתן לשדר את התכנים והפרסומות מספר רב של פעמים מה שאומר שגם אם אנחנו נמצאים ברכב ולא מפנים את מלוא תשומת ליבנו לתחנת הרדיו התכנים המשודרים שוב ושוב עדיין מחלחלים לתודעה.

פרסום ברדיו בעידן הדיגיטלי

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של פרסום ברדיו הוא שבימינו ניתן להאזין לכל תכניו כמעט בכל פלטפורמה אפשרית, דרך הטלוויזיה, המחשב האישי ואפילו הסמארטפון.

כל אלו מנגישים את התכנים ומרחיבים את החשיפה גם לדור הצעיר יותר שכבר לא מכיר את מכשיר הרדיו המסורתי שהיה קיים אז בכל בית.

עוד נוסיף שמסקר שערך מכון TGI עלה כי מידי יום כרבע מיליון ישראלים מאזינים לתחנות הרדיו דרך האינטרנט, נתון זה לא כולל את נתוני ההאזנה בפלטפורמות אחרות כמו הטלוויזיה ומכשיר הרדיו ברכב

ולא את ההאזנה לתחנות הרדיו המסורתיות, האזנה לפודקאסטים והאזנה לתכניות רדיו מעבר לים,

את כל הפלטפורמות האלו המפרסם הישראלי כלל לא מנצל.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print
פרסום ברדיו
פרסום ברדיו

פרסום ברדיו – המדיה שלכם

ישנן סיבות רבות לכך שכל משרד פרסום שמכבד את עצמו מציע לקהל לקוחותיו לפרסם דווקא במדיה הזו.לעיתים נראה שהשתכללות הטכנולוגיה זנחה מאחור את כל המסורת

קרא עוד »
פרסום ברדיו

יתרונות פרסום ברדיו האזורי

בימינו כאשר יש אפשרויות רבות לפרסום במדיומים השונים, הפרסום ברדיו ממשיך להוכיח את עצמו כאחד מאמצעי הפרסום היעילים, הרלוונטיים ואפקטיביים בישראל.אחד היתרונות המרכזיים של הרדיו

קרא עוד »
פרסום ברדיו

מדוע לפרסם ברדיו?

מידי יום מאות אלפי ישראלים ברחבי הארץ קמים בבוקר, מניעים א הרכב ומפעילים את הרדיו.בישראל יש היום כ- 30 תחנות רדיו שונות ומגוונות ולכל אחת

קרא עוד »
פרסום ברדיו

פרסום ברדיו – שינוי חוקי המשחק

בעידן של טכנולוגיות משתנות ואינספור אמצעי פרסום, עומדים המפרסמים בפני אתגר משמעותי. מאות הבאנרים, הקמפיינים הממומנים והפרסומות ברשתות החברתיות וברחבי האינטרנט, הופכים את הצרכנים לאגוזים

קרא עוד »