בפרסום של אחת מתחנות הרדיו, שחוזר כבר עשרות שנים, אומר הקריין שרק אצלם "הפרסום ברדיו עובד". האם הפרסום ברדיו עובד? עדיין? האם המדיה הזאת עדיין רלוונטית? האם פרסום ברדיו יועיל לעסק שלכם ? כן ובהחלט. באופן די סמלי, הפרסום הספציפי הזה מוכיח את הטענה. קשה למצוא ישראלי שהתשדיר לא הצליח לחלחל אליו במשך השנים, כשאצל רבים כל אזכור שכזה מעלה קונוטציות חיוביות.
עסקים רבים המחפשים ערוצי פרסום מבינים כי הפרסום במדיית הרדיו חי וקיים. הם מבינים את זה בכל בוקר מחדש בעודם יושבים ברכבם ומאזינים לתחנת הרדיו האהובה עליהם, המזגן בפול ווליום, שיר טוב מתנגן ופתאום… נשמעת פרסומת של המתחרה. "איך זה קורה?!? האם המתחרה שלי משקיע עכשיו עשרות אלפי שקלים בקמפיין פרסום ברדיו חיפה "? אז זהו, שלא! הפרסום ברדיו הוא אינו יקר כמו בשנים עברו. תחנות הרדיו הבינו שיש להם מתחרים על נתח שוק הפרסום – המדיה החברתית וקידום בגוגל ותנאי השוק החדשים הכתיבו מציאות חדשה ורמת מחירים נוחה יותר.
במובן הרחב יותר פרסום ברדיו נחשב לאחד האפיקים היותר מומלצים כיום, בטח אם בוחנים אותו במונחים המתבקשים של עלות מול תועלת.
אז מהן הסיבות שמסבירות מדוע גם לכם, בעלי עסקים בסדרי גודל משתנים ובתחומי הפעילות השונים, כדאי לשקול אותו?
פרסום ברדיו אינו שונה במטרת העל שלו מרוב אפיקי הפרסום האחרים. הרדיו פונה למכנה המשותף הרחב ביותר- הרדיו מספק חשיפה גבוהה מאוד כי המון אנשים מאזינים כל יום לרדיו. בנוסף, המפרסמים ישמחו בוודאי לתשומת לב גבוהה ככל האפשר מצד המאזינים. למרות שהאזנה לרדיו נעשית בדרך כלל במקביל לביצוע פעולות אחרות, הסיכויים שהמאזינים ימקדו לפרסום תשומת לב הם בהחלט גבוהים. אחרי הכול, ברדיו רוב האנשים אינם מעבירים תחנה כשמגיעות הפרסומות.