הג'ינגלים הקליטים שמאפיינים את הפרסומות ברדיו גורמים לשומעים לשיר אותם או לדבר עליהם ובכך ממשיך הפרסום גם מפה לאוזן. מאזינים רבים יודו כי הם כבר משננים בעל פה את המסר הקליט של הפרסומת של חברת הביטוח 9,000,000, ששמעו בפרסום ברדיו כאן ב, או שהם מכירים בעל פה את הלחן לשירות מימוש הזכויות של "לבנת פורן" ששמעו בפרסום ברדיו ללא הפסקה וישנן דוגמאות רבות נוספות ליכולות של פרסומת קליטה.
ההשפעה על המאזינים היא ברמה תת הכרתית. אנו שומעים ומקשיבים לפרסומת שחוזרת על עצמה שוב ושוב, פעמים רבות ברמה יומיומית או אפילו מספר פעמים ביום והמסרים נטמעים בתודעה שלנו, וברגע שהמסר נטמע, הוא ישפיע עלינו. למשל, סבירות גבוהה שאם נרצה להזמין משלוח אוכל בערב נתקשר למקום ששמענו קודם ברדיו, לדוגמא הפרסומת של רשת "מוזס" שהיא קליטה וסביר להניח שמאזינים רבים משננים את המסר הקליט "הלווווו מוזס" לא מעט. או שאם נשמע על מישהו שמחפש לעשות ביטוח נציע לו להתקשר לחברת הביטוח 9,000,000 וזה יבוא לנו כל כך בטבעיות שבדרך כלל אפילו לא נקשר בין הפרסומת שנחשפנו אליה לבין מה שאנו עושים.