מידת החשיפה של קהל היעד הפוטנציאלי לפרסום מסוים הוא אחד הפרמטרים העיקריים להצלחה שלו. במקרה של פרסום בגלגל"צ, נקודת הפתיחה בהחלט גבוהה. למרות שבחלק מהשנים הנתונים הצביעו על ירידה מסוימת באחוזי ההאזנה, כיום אין ספק שהיא גבוהה בכל קנה מידה. ראשית, עקב החשיפה המובנת מאליה לרדיו בבית או במהלך נסיעה ברכב: למעשה, כמעט תשעה מתוך עשרה ישראלים דיווחו בסקרים שהם מאזינים לרדיו בתדירות כזו או אחרת.
נקודה חשובה נוספת היא שבעידן הטכנולוגי של היום, עלה מגוון האפשרויות להאזין לרדיו. לתחנות הרדיו יש אפליקציות ואתרי אינטרנט ייעודיים, שמקלים על ההאזנה אליהן מכל מקום ובכל זמן. בנוסף, האפשרות של האזנה מושהית – כלומר האזנה לתוכנית מוקלטת שכבר הסתיימה במועד שרואים לנכון – הפכה ללגיטימית ולמבוקשת מאוד.
פנייה ממוקדת לקהל היעד
אופי הפרסום ברדיו מקל אף הוא על ההגעה לקהל היעד. התשדירים ברדיו נוטים להיות קצרים ולא לעבור את רף חצי הדקה. תנאים אלו מקלים על קהל היעד לקלוט את המסרים לפני שהם יהפכו להיות מעיקים מבחינתם. מכיוון שהקול הוא שמדבר ברדיו, קטנים הסיכויים ל"מסיחי דעת" מסוגים שונים. כולנו מכירים פרסומות בטלוויזיה בהן יש עושר כל כך גדול של אטרקציות חושיות – משחק, מוזיקה, תפאורה, כיתוב וכדומה – עד שבתום התשדיר כבר לא זוכרים מי בדיוק פרסם כאן ומה.
התשדירים הקצרים והממוקדים של הרדיו יכולים מנגד להיות יעילים יותר. עם זאת כן מומלץ להשקיע בהם את מירב המאמצים והמחשבה, כאשר יצירתיות היא בהחלט רעיון מוצלח. תשדיר שזוכרים ושאנשים מזמזמים בלי לשים לב, ובעיקר בלי סוף, יהיה מן הסתם מוצלח יותר.