מדי יום אנו נחשפים למגוון פרסומות רדיו ולמסרים גלויים וסמויים מטעם מפרסמים שונים. תכני הפרסום הללו משפיעים על תודעתנו, בין אם אנו מודעים ובוחרים בכך ובין אם לא. באמצעות פרסום ברדיו חיפה שתהיה קצרה, משכנעת, עם משפט קליט שיתקע למאזינים בראש או מסר מבדר- המאזינים יזכרו את הפרסומת ואולי אף ישתכנעו ליצור קשר עם בית העסק, לרכוש את המוצר או להזמין את השירות שמפרסמים
הפרסום ברדיו מהווה כלי לחשיפת חברות, מוצרים ושירותים הפועל בשיטת "שטיפת המוח". כך כאשר אנו מעוניינים להתקשר לביטוח ישיר אנו מפזמים " הקש על החמש ביטוח ישיר" מפרסום בגלגל"צ ולביטוח אישי ישיר "9,000,000 זה לא כסף" .
חשוב לזכור שעל מנת שהפרסום ברדיו יהיה אפקטיבי ויבצע את שטיפת המוח הנחוצה למאזינים צריך לבנות ג'ינגל קליט במיוחד המעביר את המסרים הכי החשובים בתשדיר– שם החברה, מיקום/טלפון וסלוגן בשירה.
בנוסף לכך, ישנם מקרים בהם זמן תגובת הלקוחות וההיענות מהפרסום ברדיו הינו ארוך טווח ובמקרים אחרים, כאשר במהלך הפרסום מזמינים את הלקוחות לעסק, עם מבצע קידום מכירות מיוחד בתאריכים ספציפיים, ניתן למצוא היענות גבוהה, אך חשוב לזכור ולציין שבפרסום ברדיו מדד ההיזכרות של הלקוח את העסק המפרסם ברדיו גבוה מאוד ונמשך לתקופה ארוכה יותר מכל מדיה אחרת.