אפשרויות פרסום ברדיו

פרסומת ברדיו 20-30 שניות
לאור פרק הזמן הקצר על פרסומות ברדיו להיות ממוקדות מאוד, תמציתיות וקליטות.
כמו כן, חשוב מאוד להדגיש בפרסומת את הדרכים בהן ניתן ליצור קשר עם בית העסק או לרכוש את המוצר/שירות המפורסמים, בעיקר באמצעות פרסום מספרי טלפון קליטים או מספרי כוכבית מקוצרים שיהיו מלווים בלחן קליט
.
חשוב לציין כי אלו מרבית הפרסומות ברדיו מאחר וזה נחשב למשך זמן אופטימלי להעברת מסרים שונים באופן אפקטיבי שלא יעבור את הגבול וירגיש כמציק.

פרסומת ארוכה בת 30 שניות המוחלפת בתשדירים תמציתיים בני 10-15 שניות (לפעמים אף פחות).
הפרסומת הארוכה תשודר בתחילת הקמפיין ובהמשך תעלה הפרסומת המתומצת– זאת במטרה לחזק את המותג המפורסם או המוצר אותו רוצים לשווק ולשמור אותם בתודעה לאורך זמן רב (פרסומות קצרצרות, באופן טבעי, ניתן להעלות לאוויר פעמים רבות)
.