עסקים קטנים ובינוניים רבים נמנעים מלפרסם ברדיו בשל המחשבה כי רק חברות גדולות וחזקות מסוגלות לממן חשיפה ברדיו כמו פרסום ברדיו חיפה, או פרסום בגלגל"צ ומעבירות תקציבי פרסום גבוהים יותר לפרסום במדיות אחרות. התפיסה הזו אינה נכונה בהכרח משום שהרדיו מגוון מאוד כשזה נוגע לתחנות רדיו אזוריות בהן הפרסום זול ומשתלם, בייחוד לאותם עסקים קטנים.
לעסקים קטנים ובינוניים אשר מחליטים לפרסם ברדיו ישנה אפשרות להתבלט מול מתחריהם בתחנות האזוריות. עסקים אלו יכולים להפנות את תשומת ליבם של המאזינים הפוטנציאלים למוצרים/שירותים שלהם . כך למשל על ידי פרסום בתחנה אזורית אשר פונה לקהל יעד מהאזור, יכולים נותני שירות שונים לפרסם את עצמם- כמו אינסטלטורים, טכנאים וכו' או להציע מוצר כלשהו באזור הפרסום- למשל, בית עסק לממכר מזון או חנות מחשבים.
אז אם החלטת לבצע פרסום ברדיו, במטרה לקדם את העסק, מומלץ להיעזר במשרד פרסום המתמחה בפרסום ברדיו על מנת להשיג מחירים טובים לפרסום, כדי לבנות את המסר הפרסומי ולמתג את המוצר/שירות. כמו כן, משרד פרסום יסייע לך בהתאמה מיטבית של הפרסום לקהל היעד.
כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד ראשון להצלחה פרסומית והגדלת קהל היעד הפוטנציאלי ונתח השוק של העסק שלך. חשוב לזכור- הפרסום ברדיו, מביא תוצאות מעולות, בסכומים קטנים יחסית.