עלות הפרסום ברדיו משתנה בהתאם לאופי הפרסום, התחנה המדוברת, שעות הפרסום, כמות התשדירים וכן הלאה. עדיין, ניתן לטעון בהחלט שהעלויות הן נמוכות משמעותית בהשוואה מרוב אפיקי הפרסום הפונים כיום להמונים. אסור לשכוח שהפקה של פרסומת ברדיו כמו לדוגמה פרסום בגלגל"צ, תהיה פשוטה פי כמה בהשוואה לפרסומות בטלוויזיה, למשל, בהן יש צורך לאתר שחקנים, להשקיע בתפאורה או בגרפיקה וכן הלאה. ברדיו רעיון מוצלח, יחד עם קריין בעל קול כריזמטי ומעט מוזיקה יכולים בהחלט לעשות את העבודה.
עקב המחירים הסבירים שגובים תחנות הרדיו, אפשר בהחלט לבחור בפרסום הכולל מספר מכובד של תשדירים. בדרך זו גדלים הסיכויים שקהל היעד ייחשף לפרסום ואף יפתח תחושות חיוביות כלפי המותג המפרסם. מומלץ להיעזר בחברה מתווכת ולא להתנהל ישירות מול הרדיו כך תוכלו לוודא שהפרסום ברדיו שלכם יהיה אפקטיבי באמת.
איך העסק שלכם יתבלט בין כל העסקים?
היום שוק העסקים הקטנים/בינוניים תופח בקצב מהיר. אז למה שהלקוח יפתח את הארנק ויבצע רכישה אצלכם ולא אצל המתחרים? אז מעבר ליתרון היחסי ברמת המוצר שלכם בפרסום איכותי ברדיו אתם יכולים ליצור לעסק שלכם זהות ייחודית עם מיתוג קולי – קריינות ייחודית ומוזיקה מותאמת לצרכי העסק שיגיעו לקהל יעד רחב ויעשו את העבודה.
פרסום ברדיו מעניק לכם סמכותיות ובונה מוניטין
על ידי תכנון נכון של הפרסום ברדיו, תוכלו להגיע לקהלים חדשים. נסו להיזכר בפרסומות ששמעתם ברדיו בעשור האחרון. כיצד תפסתם את המותגים השונים המופיעים בו? אם מדובר במותגי אופנה, חברות ביטוח, עמותות או מסרים פוליטיים. כל המותגים המוזכרים ברדיו יוצרים אפקט תודעתי מתמשך הפועל גם זמן רב לאחר הפרסום עצמו. הם בונים לעצמם סמכותיות בתחומם. נסו להיזכר שכתוצאה מהאזנה לתוכניות אהובות, שדרנים רבים הפכו לאוטוריטות בתחום השידור שלהם.