איך מגיעים להצלחה בפרסום ברדיו?

אין ספק שפרסום נכון הוא סוג של אומנות, כך גם פרסום ברדיו. אין מדובר רק על ג'ינגל קליט שיזהה את המנגינה הכיפית עם המותג ובכך המאזינים יזמזמו את המילים או המנגינה שנעימה להם באוזניים, אלא על סוג של "שטיפת מוח" שמבוצעת ברדיו אזורי כמו למשל פרסום בגלגל"צ שבעצם המחשבה על המילה, השיר או המנגינה – תעלה בעיני המאזינים באפן מהיר וישיר את בית העסק או את השירות אותו הוא מציע. אנו יכולים למצוא את זה למשל דרך הפרסומת המצחיקה של החתול הכתום של המחזור – אי אפשר להתבלבל. אתם יכולים גם להשתמש בפרנזטור שלא ניתן לזהות אותו עם מותג אחר – למשל דמותה המצחיקה של מירי פסקל עם מוצרי ברנפלקס- היא כבר הפכה לחלק בלתי נפרד מהמוצר. כל אלה הן רק מספר הצעות שיוכלו לקחת את בית העסק שלכם צעד אחד קדימה דרך הפרסום ברדיו אך יותר מזה – לפניכם כמה הצעות קטנות שיוכלו בעצם לייצר לכם נתיב פנייה משמעותי לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם.

בניית קמפיין – קמפיין ברדיו חייב להיות קצר וממוקד, ולכן יש לחשוב לעומק על מטרות הקמפיין ולאפיין את קהל הלקוחות אליו אתם מעוניינים לפנות. ניתוח פלח שוק הוא מהותי מבחינת בניית הקמפיין, וזאת בכדי להעביר את המסר באופן ישיר ללקוח, בהתאמה לאופיו, צרכיו וכן השירותים אותם הוא מעוניין לקבל, בהקשבה בלבד. לאור העובדה כי לא ניתן להעביר מסרים ויזואליים ברדיו, המסר חייב להיות ברור ואף תקיף, כך שהוא ייחרט היטב באוזניו של המאזין.

הצלחה ברדיו